اسلایدر

اسفند 92 - دبیرستان آزادگان چمگردان ( متوسطه اول )
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دبیرستان آزادگان چمگردان ( متوسطه اول )
 

           


[ جمعه 92/12/16 ] [ 9:59 عصر ] [ کرمی ] [ نظرات () ]

هشتم اسفند روز امور تربیتی را به همه همکاران علی الخصوص همکار محترمان خانم زارعی معاون پرورشی مدرسه تبریک عرض می نماییم.

مراسم هشتم اسفند در مدرسه با دعوت از آقایان سلیمیان و حیدرلو ، معاونت پرورشی و کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش صورت گرفت.جشنی توسط دانش آموزان برگزار گردیده و سپس آقای سلیمیان و بعد هم مدیر مدرسه سخنرانی کوتاهی داشتند.مراسم تقدیر از دانش آموزان و دبیران تلاشگر و اهدای جوایز رتبه های برتر پرورشی و ورزشی نیز در این جشن انجام شد.

                     


[ جمعه 92/12/9 ] [ 9:10 صبح ] [ کرمی ] [ نظرات () ]

با سلام خدمت خوانندگان عزیز مطالب وبلاگ ،

به روزهای پایانی سال 92 نزدیک می شویم.این روزها همه جا حرف عید و لباس نو و خانه تکانی به گوش می رسد. سرما هم که کم کم دارد دست و پایش را جمع می کند، برف و باران هم که موقتی بود که البته جای شکر هم داشت.

اما دغدغه خیلی از معلمان بخصوص مدرسان پایه هفتم اینست که بتوانند حجم مطالب کتابها را که با تعطیلی های نابهنگام و آلودگی و برف نه نسبتا زیاد و سرما بوجود آمده به سرانجام کمی مطلوب برسانند.و دغدغه دانش آموز طبق روال همیشه اینست که چطور می توان حتی یک روز هم که شده زودتر از ملی شدن صنعت نفت مدرسه را تعطیل کرد؟

داشتم فکر می کردم که چقدر زمان نیاز داریم و چه میزان کار مفید تا بتوانیم به نسل در حال تحصیل حالی کنیم که فکر بدست آوردن فرصت باشید نه از دست دادن آن.اگر قرار است پیشرفت کنیم و در همه زمینه ها خودکفا باشیم و در بین سایر کشورها حرفی برای گفتن داشته باشیم مطمئنا با طرز تفکری که داریم راهمان به ترکستان است.

خدا را شاکریم که در کشورمان از همه امکانات بحدی بی نیازیم که می توانیم به رفیع ترین درجات برسیم اگر که راهمان را درست انتخاب کرده و از فرصت های طلائی زندگی که تنها ثروت بی بازگشت هستند نهایت استفاده را ببریم.

اگر چه آخر سال است اما طرح های جدیدی توسط مدیر محترم برنامه ریزی شده که به اندازه کافی حتی در ساعات حضور در منزل هم فرصت  طلبی ایجاد نموده و انشا ا.. خلاقیتمان را بر می انگیزد.امیدواریم که فقط گوینده این اوصاف نباشیم و تلاشی در خور برای خدمت به دانش آموزان و اولیای ایشان داشته باشیم.

 


[ پنج شنبه 92/12/8 ] [ 11:37 عصر ] [ کرمی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 268789